Mörka diskusar
Har nyligen skaffat diskusar och har märkt att dom är rätt mörka vilket jag tror beror på mina skalarer som går i samma kar. När skalarerna leker eller får nått ryck och simmar mot där diskusarna är så blir dom rädda..
Finns det nått man kan göra utan att omplacera nån av arterna?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Berättade problemet för min man, hans lösning.. Bygga ett nytt kar åt dom :P (vi har tänkt göra detta i framtiden endå) men blir väll lite tidigare nu :)
Tar gärna emot tips endå om det finns nått man kan göra utan att behöva om lokalisera nån av dom.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Puttar upp lite.. nån som har nått förslag på hur man ska göra?
Kommer ta nån månad tills jag kan skaffa ett till kar..

Det enda jag kan komma på är att försöka möblera om akvariet så att två revir bildas men då är det ju inte säkert att skalarerna håller sig till sin del. Det kanske kan vara värt ett försök i alla fall?🤔
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Vad har du för temperatur?
#3 Problemet med det är att båda arterna har en tendens att vilja vara på samma sida i karet..
#4 Jag har 28 grader
Du kan testa att möblera om i karet
, det kan hjälpa
Flyttade nån rot igår. Nu på kvälls kvisten är dom mer framåt (men dock inte alla) och gömmer sej inte så mycket, är oxå mycket ljusare. några har även fått lite mat i magen. Vilket glädjer mej.