Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettreptilhörnan
Läst 894 ggr
Fislisa
2

Äntligen!!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har mina älskade äpplen lagt ägg!!!

LajvKrattan
0

Grattis!🥳

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

nickiee
0

stort grattis …

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[Tinitusan]
0

åh så roligt =)

Roxie
0

Roligt! Hos mig kläcktes 118 äppelbebisar idag ;)

// Sofia

[Tinitusan]
0

ojjjjjj haha

farido13
0

Grattis, men inte för att vara elak men jag har bara en fråga. vad är äppelsnäckor roliga att ha eller vad man säger. är det nåt speciell med de eller?

nickiee
0

6…. dom städar i akvariet super bra + dom är snygga å se på

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Fislisa
0

Tack alla! #6 de är otroligt vackra när dom åker omkring, och de är faktiskt rätt snabba :) så har de ju så fina färger! Som små levande färgklickar liksom :D

[Seaside]
0

Grattis Fislisa! Vad förväntar du dig för färger på de små?

farido13
0

jaha ok

Fislisa
0

Tack ;) De tre största är rosa/lila med ljus fot. Jag har gula också men de är mindre, så jag antar att de är dom lilarosa. Jag vill så gärna ha lila och blåa med mörk fot, men har inte riktigt satt mig in i genetiken. Kanske någon kan svara på om det är möjligt att få mörka fötter av ljusa föräldrar?

Roxie
1

Nej du kan inte få mörka fötter av ljusa föräldrar. Den mörka foten är så vitt jag vet dominant, vilket innebär att en av föräldrarna måste ha mörk fot för att det ska komma.

// Sofia

[Seaside]
0

#11 Spännande. Åh, rosa/lila med ljus fot - dom e bra fina dom!!Kär

Fislisa
0

Ja visst är dom fina, men jag vill ha lila och blå med mörk fot, men det kan de ju inte bli då :/ Att man alltid vill ha det man inte har :p

[Seaside]
0

Skratt - ja, så är det väl nästan jämt, att man vill ha det som för tillfället är omöjligt. Men nu när du fått råd om vad som krävs kan du ju börja förverkliga drömmen!Glad