Glad påsk 2014!
Vill önska er alla en riktigt glad påsk! Passa på och gotta er i godis nu innan häxorna kommer och tar allt :)
Jag firar påsken med egna blomsteruppsättningar, tulpaner, god mat och kinderchoklad. Jag har också satt en del frön i jorden inför sommaren. Så nu trängs en massa krukor på fönsterbrädorna om de lilla solljus som finns och ger mig en massa härliga vårkänslor!☀️
Hur firar ni?
Ha en fortsatt trevlig påsk, med vänlig hälsning mimåne.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Glad påsk =)
Tack det samma mimåne! Ser ut att bli underbart väder - perfekt bakgrund till all god mat, trevligt sällskap och mumsiga påskägg
Men herre mig så underbart söt påskkyckling!
Glad påsk till er allihopa! 🤗 Jättevackra bilder, mimåne!
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Åh tack Ellenor123!
Glad påsk!
Så vackra bilder Mimåne och AxoLotten!
Firandet blir nog en påsk-grillning på kolonilotten och en massa grävande och rensande. 🙂
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Glad påsk allihopa!
Glad påsk! Nu ska jag äta ägg
Nu fick jag precis besök av tre rara små påskhäxor! Enda från Västerbotten hade de rest så visst var det nödvändigt att fylla på deras små kaffepannor med lite ny energi till hemresan i form av massa påskägg!
Har ni fått några påskhäxbesök idag? :)
Jag fick påskägg av en av mina skolbarn som jag kör till skolan. Väldigt glad blev jag. Glad påsk till er alla!
Oj vilket rart barn #13 :)
Glad Påsk🙂

Glad påsk allihopa!🎈
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Glad Påsk! Godisätandet har redan startat…stort!
Som de flesta redan har skrivit: GLAD PÅSK! :) Här har jag fått besök av påskharen…:3
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Jag ska vara påskhare för sambon ikväll(de som uppvaktar någon med godis kallar jag påskhare). Ännu har ingen påskhare kommit hit till mig, men kanske om jag har tur att sambon överraskar mig när han kommer hem från jobbet. Jag har ju gett en del pikar..😊
Jag fick en avi igår, undrade vad jag nu hade beställt.
Gick till affären och hämtade ut paketet, stort vadderat kuvert, inga avsändare och tungt - drygt 4kg godis hade min mamma skickat upp till mig, "så jag inte skulle bli helt utan påsk efter som jag inte kommer till ön i år".
Har en känsla av att godisätandet kommer att hålla på ett par veckor framåt nu!😃
#9 Tack Lilo! :) Glad Påsk och oj godiset lär ju räcka ett tag ja ;)
Glad Påsk på er alla! och stort tack för all hjälp jag får av er, det är så skönt att ha er och fråga😃
Glad Påsk till er alla.
Min påskhelg började med panikrivning av akvarium och flytt av fiskar 😉 men nu är det fixat så nu kan jag fira påsk i lugn och ro med familjen :D
Glad påsk! :)
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Idag blev det äggmålning. Haha, någon som kan gissa vilke ägg jag gjort?
Det var min gissning! Gla påsk
#23 Vilken söt kanin! :D Vilket fint påskägg Lilo! ;)
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Tack så mycket vovisch nr2 :)
Gissade på det ägget jag också, fasst jag gissade inte på Kanin, jag gissade snarare på Axolottbäbis jag 😍
Glad påsk på er allihopa :)