Viltfärgade klogrodor
Vet någon var man kan hitta viltfärgade klogrodor? Jag hittar bara albinosar överallt, det verkar som om folk inte köper dom längre så djuraffärerna slutat tagit in de viltfärgade :(
beställ via djuraffärer eller hitta en grossist.
Annars har jag sett att Arken zoo, djurmagazinet, akvarielagret och bromma zoo har om jag minns rätt.
Ser faktiskt sällan bara albinosar där jag kollar, det brukar vara både viltfärgade och albinos. Men Arken zoo (dock på Odenplan i sthlm) vet jag har. Iaf så brukar dom alltid ha några inne.

Tycker det är sällan man ser klogrodor, nästan alltid bara dvärgar nu för tiden…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#2 Jag har inte sett viltfärgade klogrodor på länge heller. Albino klogroda eller dvärgklogroda är vad jag hittar i affärerna.
Som #1 Axa skriver så be din djuraffär beställa hem. Tror att klogrodor finns hos de flesta leverantörer även om affärerna inte brukar ta in. :) Lycka till med letandet!
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Tack för svar allihopa, har frågat 3 djuraffärer hittills men ingen har gått med på att köpa in dom eftersom det inte lönar sig för dom att betala för 10-20 stycken plus frakt (det är minimum tror jag dom sa) om jag bara köper 3-4 stycken. Har kollat med min lokala djuraffär, arkenzoo och akvariehobby om det är någon som undrar. Synd att dom inte är lika populära längre :(
Kanske inte det du var ute efter men man kan beställa online från t ex aquabid där har nästan allt du kan tänka dig ha i ett akvarium ;)
Förstår min inte riktigt på aquabid :P
Håller med om att det inte är så tydligt men saken är att man ksn lägga ett bud och så är det en speciell tid kvar vi säger att det börjar från 2$ och det är 6 timmar kvar och den som lägger högst bud blir ägare och på vissa kan du köpa dom till ett direkt pris istället för att lägga bud :)