Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 564 ggr
Micke R
3

Förslag.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fyndade på Rödakorsets butik Kupan, ett 63l och ett 54 l, 380 kr med bänkarna blev det. Vi vill gärna ha förslag på vad vi skall ha i, gärna något annorlunda.

[Seaside]
1

Kul fynd! GrattisGlad

Micke R
2

Tack Seaside, de har akvarium och tillbehör ganska ofta, och det kostar alldid bara någon eller några hundringar, nu låter vi som riktiga snåljåpar, men vi gillar secondhand, det slängs aldeles för mycket användbara grejer.

[Seaside]
1

Äh, man är ingen snåljåp bara för att man handlar begagnat och återvinner. Det är kul att leta fynd! Jag är ofta och botaniserar på tex Myrorna och Erikshjälpen - har dock aldrig stött på akvarier… Men tur är väl det, skulle vara svårt att lämna kvar domSkämtar

Micke R
0

Någon bra ide'

Micke R
0

Små snäcklekare i det lilla får det bli. One down, one to go.

Lilolizeit
2

Kanske dvärgkulfisk?

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

LajvKrattan
1

#6 Jag instämmer. Dvärgkulfiskar är annorlunda och gulliga.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Micke R
1

Dvärgkulfisk, blev en favorit direkt, tror nog fasen att det får bli det. Tack för hjälpen.

LajvKrattan
2

#8 Glöm inte att skapa en projekttråd!😃

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Micke R
1

Det gör jag gärna.

Lilolizeit
2

Åh va roligt! :) Jag har också varit väldigt sugen på dom, otroligt söta! Ser fram emot projekttråden!

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes