Yngel :)
I dag fick min ena mollyhona bebisar. Det är inte första gången vi får bebisar men jag tycker det är lika roligt varje gång som jag verkligen får se en hona som föder. Så idag satt min dotter på 4 år och jag med våra näsor tryckta emot akvarieglaset :) så barnslig är jag ;)
Grattis! Är alltid lika kul med bebbar! Hur många är det?
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Ca 30st :) Svarta, gula och gulsvarta.
Min vita mollyhona födde bara 9 st i förrgår varav 3 dog. Nu är det 2 lite mörkare och resten ljusa så hoppas de klarar sig :) lycka till med dina! Inga planerade barn men lika välkomna :P
Hurra vad roligt🎈
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Vad kul!! 😄 Får man se bild kanske? :)

Tackar tackar :) Skönt att höra att fler tycker att det är roligt, trots att det "bara" är mollysar :) Oh ja hoppas alla klarar sig hos dig oxå Tequilaboj !!
Vad kul! :D Jag har aldrig haft yngel, men det verkar väldigt roligt att se de små liven växa upp! I helgen skall jag nog köpa lite Endlers, så jag också får vara fiskmamma 😊
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
#9 Skaffar du endlers så kan jag lova dig att bli flerbarnsmor många ggr om ;)
TS Hur går det med barnen? Kan du inte visa bilder om du kan få några dugliga, inte lätt haha ;) Tyvärr är det enbart 4 av mina kvar och en av dem ser lite nere ut :( Hoppas nu fan att de klarar sig, iallafall 1, helst alla 4!!
Däremot så mår mina endlers och guppyyngel som mollysarna går med prima och växer så det knakar. Tror dock mammaMolly är gammal och kanske inte av bästa "kvalité" då jag fick henne.