Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettförlossning-bb-barnkammare
Läst 557 ggr
guppytjej
0

Babyboom

Denna veckan har det varit lite av en babyboom här hemma. 3 nya kullar födda i stora guppykaret o många fler väldigt dräktiga. Det har fötts mest grå men även, blonda, guld o albino yngel. Detta är F2 som kommer nu så ska bli väldigt intressant o se hur de färgar ut. Väntar på de första kullarna i 54 karet efter min projektparning. F1 är riktigt snygga o jag bara väntar på att F2 ska titta ut o sen färga ut, hoppas på många guld o inte bara blonda. Nu behöver man verkligen karet där de utsorterade hanarna bor, hittar jag inget hem åt dem snart får jag väl lämna in dem i nån av butikerna istället.. Ja det är guppys det handlar om såklart :P

Ellenor123
0

Grattis till babyboomet! Har du några bilder på dina albino? Tycker dem är så snygga :)

Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕

guppytjej
0

har nog inte bilder på de gamla på denna dator, de jag har nu är inte helt utfärgade ännu (o ja en av dem är ju helt nyfödd då).. ska se om jag kan fixa till nått (mina albinos är med röd täckfärg).

mimåne
0

Ja jag vill också se bilder :) Och grattis! 🎈

Medarbetare på akvariefisk ifokus

guppytjej
1

http://www.zoonen.com/forum/visadiskussion.asp?oid=3529559 i den tråden finns en del bilder på de första albinosarna, dåliga bilder ja visst men nått ser man ju iaf.