BILDER PÅ ERA NANOAKVARIUM
Hej! Jag söker lite insperation till mitt nanoakvarium :) Är så himla svårt att inreda! Men dem kan ju bli så himla snygga! :o Skall ta kort på mitt snart så ni får se, Så länge ös på med bilder! :)
(visste inte om det fanns en sådan tråd, men kan väll inte bli för många )
Puss :*
Så här ser mitt shrimpset ut :)
Åh så fint! Vad är det för låg växt i mitten?
gud vilket fint akvarium åhhh det där skulle jag vilja ha är så avundsjuk !!!!
andmat regerar haha störiga växter när man får de där man inte vill ha det :P
Livet i varje Andetag
#1 Underbart FINT! Åhh.. Vill ha ! Du har inte lust att ge mig hahaha 
#4 Ditt e också jättefint! Varför är alla så duktiga?? :(
Och en fråga helt OT Men jag undrar hur man får profil bild den som syns nu? Jag får till en på hemsidan men inte här :s
#8 jättefint ju! :)
#7 på inställningar och sedan till vänster väljer du Avatar det är den profilbild som ses :)
#10 jag förstår inte haha ;) Om jag trycker på inställningar så kommer det en bild jag kan lägga upp samt fixa ''infot'' Men sedan ? :o
Till vänster när du är inne på i ställningar finns flera olika rubriker du kan välja mellan, där klickar du på Avatar. :)
Snabb fråga, måste man ha en bakgrund i akvariet eller måste man isf ha höga växter i bakre delen av akvariet? :p Kanske inte så trevligt för fiskarna att se min rosa tapet…
#12 hahah ojdå har inte ens kollat till vänster .. känner mig lite efter ^^ Men tack! :) Annars hadde jag äll aldrig listat ut det! ;)
#13 Jag har ingen på mitt men så har jag ju en vit tapet så ja ;)
Ingen fara! :) Har inte heller någon och vi har vit tapet och gul tapet, urläckert! :)
#13 jag har bara tagit ett svart a2 papper på utsidan av mina kar. fiskarna blir lite mer bekväma när dem har lite mer skydd än bara växterna så det inte är insyn från ala 4 hållen på akvariet så de känner sig någorlunda trygga :)
Livet i varje Andetag
Och om du vill ha det sätt bara dit en svart soppsäck som du klippt till eller ett färgat papper! :)
Funderar faktiskt på att måla en egen av något slag, men vi får se hur det blir med det då :)
jag gjorde min egna Bakgrund :)
kostar inte mkt o göra egen :)
földe en som gav mig tips på sin tråd där dem också gjorde sin egen bakgrund :)
http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/4ddcd258d4ebea772d001c34-540-liter-asien?participating-3
Livet i varje Andetag
Eller så har jag ett litet tips på hur man enkelt gör en billig bakgrund här:

//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.
ja juste det ska jag vid farao prova :P
Livet i varje Andetag
#2 Tack! Det är hemianthus callitrichoides :)
Linda, (första bilden i tråden) vad har du för växter i akvariet? Jättefint verkligen! Har köpt ett 30 liters och letar växter :-)