Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 2692 ggr
farido13
0

prao

Hej

jag vill prao nånstans i en djur affär. Jag ringde bromma zoo men dom sa nej. Jag är 14 år och ska börja V9 eller 10 i 2 veckor.

Tror ni att jag kan prao i Aquaria eller skansen eller en resturang.

Lilolizeit
3

Det lättaste är nog att ringa runt till de olika

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

[KiwieMie]
0

Jag är 14, jag kommer praoa på en djurbutik som heter zoo kompaniet i arninge :) kolla där, var super enkelt att få prao plats och det är en otroligt bra djuraffär.

farido13
0

#1, jag undrar om ni vet några djuraffärer. Denna inlägg var att om ni visste några namn på djur affärer.

#2 den ligger lite för långt bort.

ForeverEmma_
2

hur långt är du villig att åka för din prao? 

Arken zoo brukar ligga lite överallt, sen finns det ju djur magazinet, grizzly zoo och sen finns det ju en massa små djur affärer. Bästa är att söka på googel.

Skansen är jag inte säker på om dem tar in vanliga människor som inte går naturbrukslinje eller nått som prao. Det enda du kan göra är att ringa eller maila och kolla.

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Mantissa
1

restaurang? Sån som har hummer o matfisk i akvarium då eller?

[Evisen]
2

#0 Ring och fråga Akvarielagret? Du skrev tidigare att du "kände" Christer, så det kanske inte är problem att fixa prao där?

[raichu]
0

Finns en arken i Fridhemsplan som är bra. :)

Annars kan du kolla med Akvarieleasing. :)

farido13
0

just det#6 jag hade mailat han och jag väntar  nu och tack för dom andra namnen. Tack. Jag vill verkligen bli godkänd

farido13
0

Fast jag vill inte vara långt ifrån Ekerö eftersom jag vill ej tappa bort mig tex djurmagazinet i farsta

Lilolizeit
1

Du vill ju inte vara var som helst och folk har gett dig tips. Jag tycker att du ska googla "djuraffär nära ekerö" eller liknande. Vi kan omöjligt veta vad du tycker är för långt bort.

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Ellenor123
1

Ekerö är ju en bit bort, min farmor bor där så I know.. förstår att du inte vill att din prao ska ligga för långt bort. Precis som Lilolizeit skrev ovanför, ta reda på vad det finns för djuraffärer runt Ekerö eller Brommaplan. Minns att det låg en djuraffär i Ekerö Centrum när jag var liten men den kanske är borta nu? Annars kan du ju fråga där!

Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕

farido13
0

#11, menar du djurknuten

Imasy
1

Om du kollar på eniros företagssök så kan du ju söka på typ "djuraffär Sthlm" så får du ju upp alla och kan kolla avstånd osv.

farido13
0

#13 tack

kaninsköld
0

Kolla med Hornbach stockholm, de har ju en akvarieavdelning!

Mvh Kaninsköld

farido13
0

ni kan låsa denna tråd har redan gått till subway och dom har skrivit på

Inlägget är låst för nya kommentarer