Herkules Zoo
Trop akvariieimport
Hornbach
Nols Ciklid,Nol
#1 Håller med! Hornbach har faktiskt väldigt kompetent personal och på Herkules Zoo kan du nog hitta det mesta i fiskväg, tror de har runt 500 kar :)
// Sofia
#1 #2 ska kolla upp dom :) tänkte ta mej en sväng och köpa några ålar i helgen om jag hittar :P
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#3 Herkules zoo hade förra veckan då jag köpte :)
// Sofia
#3 lite OT nu men -Cicci- hur klarar du spårvagnarna efter att ha varit i Eskilstuna?!
Jag åkte till Göteborg för något år sedan och vi körde av misstag ut nästan rakt framför en spårvagn 😃
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
#5 Hehe när jag flyttade till Göteborg för 6 år sedan (kommer från en håla i dalarna) så tog det en vecka innan jag vågade mig utanför dörren 😃
// Sofia
#4 Super :) då ska jag kolla där, kommer du ihåg vad dom kostade?
#5 Spårvagnarna har jag inget problem med däremot att hitta rätt utan typ gps är en annan femma :P körde jäkligt fel om det var i måndags, skulle till IKEA ca en 15 min bort tog väll en timma innan jag var på rätt väg och ca 45min att hitta hem. Det gör jag inte om utan min GPS :P
Dom är jäkligt konstiga på att lägga vägar här kan jag ju säga, åkte i en rondell igår och dom hade lagt en bussfil rakt genom rondellen O.o och brunnslock är det över hela vägarna känns det som :P
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#6 och #7 Hahaha :D Vi åkte dit för att gå på Liseberg och när vi kom dit första dan och skulle ta in på ett vandrar hem så SPÖREGNA det med stora bokstäver! Man så inte ens sin egna hand framför sig och att då ha en mamma som alltid missar avfarten även med GPS och en sambo som får psykiska besvär så fort något inte går som det ska och sen spårvagnar + 1209489791 olika filer i spöregnet.. Det var en upplevelse bara det :D
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
#8 Hehe ja oj så det kan gå ibland :)