Den ena jagar den andra! :)
Hej jag har två st guldfiskar som jagar varandra! Vad kan det bero på? Varje gång jag matat dom och ätit upp så jagar den stora den lilla och så smeker den sig mot den lilla! :) Tacksam för snabba svar!;) MVH: Emma :)
❤️2 sköthästar: Eden's fabulous & Bronar världens bästa!❤️
❤️hundar,hästar,sköldpaddor,ödlor,renar,axolotlar!❤️
❤️5 Akvarium & 1 damm❤️
❤️EN ÄKTA SAME MED RENAR❤️
❤️"DJUR ÄR MITT LIV"❤️

Eumm… Det var väl du som bara hade ett kar på 54 liter? I så fall vore det toppen om guldfiskarna kunde få bo hos någon annan.🙂
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Kan du lägga upp en bild på akvariet molly? Jag skulle gärna vilja se hur vattnet ser ut. :)
Hej tack att svarade så snabbt! Nu är det ju så att jag har fått min damm, jag fick den igår och den är på 1000l ungefär och det går inte riktigt att fota vattnet eftersom det är en formpressad damm :)
❤️5 Akvarium & 1 damm❤️
❤️"DJUR ÄR MITT LIV"❤️
Tack att ni svarade så snabbt*
❤️5 Akvarium & 1 damm❤️
❤️"DJUR ÄR MITT LIV"❤️

Det kan vara så att den större fisken försöker para sig men den andra inte vill. Om du köper fler borde det lösa sig. I en damm på 1000 liter får det ju plats några stycken!😉
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Ah, och nu vet du Molly att aldrig skaffa fiskar innan du vet att du faktiskt har ett lämpligt akvarium till dem :/ och lita aldrig på djuraffärer!
Okej, jag har hoppats på yngel men vi får se ;)
❤️5 Akvarium & 1 damm❤️
❤️"DJUR ÄR MITT LIV"❤️