Inspiration
Hej!
Jag söker inspiration till mitt räkakvarium på 25 liter. Erat behöver inte vara i samma storlek =)
Jag har total idétorka. hur har ni med era räkor?
Lägg gärna upp bilder! =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Jordbotten + polysmerma/sessiliflora/hemianthus micranthemoides längst bak + javamossa på stenar som mellangrund + sand i förgrunden?
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Nu ska jag kopiera de ord som jag inte förstod. : polysmerma/sessiliflora/hemianthus micranthemoides =)
Annars är det en bra idé. Men jag har så svårt att visualisera saker så helst att du kan lägga upp en bild? =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Googla dem! Det är växter ;)
// Sofia

#2 Hygrophila polysperma, limnophila sessiliflora och hemianthus micranthemoides är som #3 säger växter. Googla namnen så får du bra bilder. Få se vad jag kan göra för bild…
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
OKej, ska genast kika! =)

haha vilken otroligt söt bild! =) Jo jag ser grejen nu. Väldigt fint. Och alla räkor trivs i det? =)

#7 Växterna gillar de och sand är det inget fel på. Jordbotten kan vara lite kruxigare om man har riktiga snofsräkor, men om du ändå har lättskötta växter kan du köra med bara sand.🙂
Okej =) Låter absolut toppen. =)
Några fler?
#6 Haha, jättesöt bild verkligen 😂 Bra jobbat!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#11 Snyggt!👍
MVH: En djurälskande Clara
54 liter sällskap 10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk 2 Sibiriska dvärghamstrar<3
#4 Googlade på hemianthus micranthemoides, jäklar vilken skog man får!
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

#13 Ja, om man sköter den rätt så.😃
#12 tack!