äpplesnäckor
Ohh, jag följer naturligtvis! =)

Verkligen fina bilder! Ska se om jag hinner ta några i eftermiddag.
Åh vad jag saknar att ha dessa härliga små varelser!! Dumma dumma EU nu när jag startat upp akvarium igen efter en periods paus :(
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#5 Precis… Buhu… jag har länge tyckt att de är så fina och sedan när jag äntligen börjar med akvarium, fiskar etc. igen efter många år av uppehåll (annat än sköldpaddan då, den har funnits med hela tiden), då är de plötsligt förbjudna 😭
Dehär måste man ju följa, får se om jag slänger upp några bilder på mina med någon dag :)

Jättefin bild! =)

#9 Tack. skulle ju ha i mera grus, men nu är det ju fullt av pyttesmå snäckor, så jag får avvakta lite😉
Fina bilder MarHai! Är det dina snäckor idag ?
Tack! Nja bilderna är några månader gamla, men de flesta finns kvar. Ska försöka hinna ta nya bilder på dem snart :) Sex st kokonger kläcktes för ett tag sen så nu är det fullt ös :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Ja, jag tänkte på ett par år snarare än några månader! =)) Så fina snäckor du har! Hoppas verkligen mina växer till sig så man får se det charmiga i dem. Nu är de ganska så nära så att man ser det härliga hos dem!
Jättefina bilder!
Åhh, vad fina snäckor! Vill så gärna ha<3
MVH: En djurälskande Clara
54 liter sällskap 10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk 2 Sibiriska dvärghamstrar<3

Vilka fina snäckor ni har!
MarHai's bilder fick mig tillochmed att bli sugen på broccoli vilket aldrig i mitt liv tidigare skett. 😂
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes