Vad har jag för växter?
Ha växer gör dem så det knakar och det gillas men snart är en del för stora för akvariet, ska man byta växter eller akvarium?! Men vad heter dem?? Har noll koll på just växterna
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Andra sidan
Och hela akvariet.

Ser ut som svärdsplanta och anubias… 🤔
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Den längst till vänster är en javaormbunke kanske? Den näst längst till vänster är en anubias och den stora till höger en svärdsplanta.
// Sofia
Aha. Anubiasen gillar jag ! Svärdisen växer ju som attans och tar nu upp halva akvariet! Men ganska snyggt. Den sk ormbunken blir bara brunprickig och tråkig hela tiden :( Anubiasen har en blomma med nu, så himla fin :)
Om du vill byta ut växterna till andra lätta och snabbväxande så kan jag personligen rekommendera Polysperma, Alternanthera reinecki mini och Ludwigia Repens. Dessa gillar jag jättemycket :)
// Sofia
Tack, kan vara bra att veta :)
#2 Gillade verkligen ditt skeppsvrak! Vart har du köpt det?
Zoogiganten i Lomma, var inte så dyrt heller, dottern ville ha ett rosa slott men lyckades övertala henne, fiskarna gillar det med! Bra göm och vill ställe.
Zoogiganten i Lomma, var inte så dyrt heller, dottern ville ha ett rosa slott men lyckades övertala henne, fiskarna gillar det med! Bra göm och vill ställe.
#9 Tack för svaret🙂