Flodströms..
Har hittat bra och billiga prylar i Flodströms webshop men vågar inte beställa eftersom dom har fått så j*kla mycket klagomål. Finns många människor som klagat på företaget på olika forum under 2010-2011. Någon som vet hur det ligger till idag? Någon som beställt därifrån i år och faktiskt fått sina grejer efter en vecka?
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Vet en som fick sin vara nyligen, han skrev i Akvarister-gruppen på Facebook, dock levererades den trasig men det kom en ny som ersatte ganska fort. Skulle dock aldrig köpa därifrån pga deras dåliga rykte. I den tråden kom det många skräckhistorier som var nyare än 2011.
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
Nu vet jag inte vad du skall köpa men det kan löna sig att köpa från Aquaristic.net som har en frakt om 9 euro upp till 31.5 kg.
Om man köper på sig lite vad man behöver kan det löna sig :)
#2 Var inne och kikade där faktiskt ! Dock har jag en rätt tight budget för detta projekt och kan inte handla på mig saker jag inte behöver. Så det var inte så lönsamt för mig. Men jag har hittat ett begagnat nanokar nu så det löste sig :)
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Jag beställde en pump från dom i våras. Efter över två månader hade jag fortfarande inte fått min pump och de var omöjliga att få tag i. Jag var så arg på dem. Jag hade dessutom skrivit till dom och sagt att det var väldigt bråttom med pumpen då min gamla hade pajat totalt. Till slut avbeställde jag den och köpte från pwss och fick min pump 2 dagar senare för samma peng.