vad finns det för räkor?
Tänkte göra en bild-räk-tråd =)
Vad finns det för räkor? Vad har ni för räkor hemma? =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Det finns en räkbildtråd, kan dock inte länka från mobilen :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Men vart får man tag på de lite ovanligare räkorna? I Affären där jag var har de bara crystal red =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Beställning? Har du frågat i butiken om de kan ta hem åt dig?
Nej , jag har fortfarande inte bestämt om jag sla ha räkor. :-)
Då har du i alla fall fått svar hur du ska få tag i dem ;O) Sedan finns det ju blocket också.
Ja, fast det finns inga där jag bor. ch sånna kan man väll inte skicka hur som helst.?
#7 Tror jag icke men då finns alternativet med butik som jag skrev innan men du hade ju inte bestämt dig ännu ;)
Kolla på Redbee.se :) där finns det många som odlar och skickar (på rätt sätt). Finns även bra artbeskrivningar :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Här är de vanligare räksorterna i handeln (även någon ovanlig).