Vad är era drömmar?
Vad har ni för drömmar och planer? Några speciella fiskar/biotoper/karstorlekar/växter osv som ni drömmer om? :)
Jag drömmer om:
ett nanoakvarium på 30 liter med gröna dvärgrasbora
ett stort växtakvarium med alla superlampor och gödningar ^^
odla leopardpansarmalar och snygga L-malar
ett discusakvarium
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Ett akvarium som är på minst 720 liter med ciklider och stora malar i :)
Jag vill ha 3 st akvarium på 1000L eller mer.
Ett att dela upp i flera småakvarium och ha räkor i, ett med Asien tema och ett med Sydamerika tema.
Kommer nog aldrig hända men man kan ju alltid drömma😊
Höll nästan på att glömma, ett akvarium på kanske 200L med zebraplecos och nån annan liten kul fisk i🙂
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Just nu drömmer jag om att mitt akvarium ska växa till sig. Mer avslöjar jag inte ännu. 😃
Jag har skulle också vilja ha ett vackert aquascape-akvarium med Dvärggurami, grön rasbora och amanoräkor. (om det skulle gå)
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Just nu drömmer jag om att få iordning på mitt 200l så jag kan införskaffa Diskus (som jag väldigt länge velat ha) vill oxå få igång min räk odling. Sen skulle jag vilja ha ett jäkligt stort akvarium med abborrar och kanske nån gädda :P Som jag skulle försöka mej på att fånga själv som små bebisar och låta växa ofantligt mycket :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Är inte Diskus lite för stort för 200l?
Jag skulle någon gång vilja ha ett akvarium på runt 1000l med 1-2 par skalarer, ett litet gäng kejsar-tetror, några pansarmalar och någon grenmals-art. Kanske att det blir någon apistogramma som får leva nära bottnen. :)
Detta kar ska drivas utan pump, där växterna ska få stå för syret. :P
MVH//Patrik
Nepp Det ska passa och dom kommer vara unga och inte så stora
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

#6 Bra att du står upp för din dröm! Låt ingen trampa på den! 👍
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Hehe :P
Någon riktigt dröm har jag nog inte längre men skulle gärna vilja ha ett vitt Juwel Lido eller trigon i vardagsrummet med tanganyika biotop :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties