Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 851 ggr
farido13
1

frågor

hej jag undrar om det finns nån mal förutom Ancistrus som kan vara i ett 240lakvarium. en fråga är också om regnbågsfisk. Kan regnbågsfisk kunna äta neontetror eller kopparbarb. Är dom då trevliga eller aggresiva

Twili
2
farido13
1

jag vet att dom är kött ätare men min fråga är kan dom vara i ett sällskapsakvarium

Twili
3

titta på länken till massor av info. du kan till exempel klicka på regnbågsfisk AC tropical fish :-) eller prova fler av sökresultaten

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

Denna kommentar har tagits bort.
[rolnor]
3

Har haft Glossolepis incisus, Röda Regnbågsfiskar och har nu Boeseman´s Regnbågsfiskar. Jag har sett att dom jagat små klogrodor och käkat upp, men jag har inte haft småfisk ihop med dom, men dom är inte aggressiva alls, käkar flingfoder med fin aptit och är enkla att hålla. Mina har lekt under perioder men jag har aldrig fått yngel, vet ej varför. Tycker att dom röda var vackrast, men det finns andra arter än Boeseman´s som har stark fin färg.

[dynamitella]
2

Jag öppnar upp tråden igen då rolnor smög in ett fiffigt svar trots att jag låste tråden.

Rensade istället bort onödigheter som inte är relevanta till ämnet.

Jag ber officiellt vederbörande som var med i diskussionerna att lägga ner bråket. Fortsätter det kommer kommentarerna att raderas.