Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 768 ggr
-Cissi-
6

Fottotävling?

Det blev ingen fottotävling i juni så det kanske blir en i juli? :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

-Cissi-
0

Puttar upp :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Lilolizeit
1

Jag vill se en fototävling i juli. :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Jessicahagstrom94
0

Jag med!

Frida B
0

Jag med!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

tottis80
0

Jag också,skulle vilja lägga in en bild då jag la in en månadsbild på fel årtal sist ;)

[dynamitella]
1

Det fixas, ingen fara :)

Det är nog bra om det går lite tid i mellan ibland, så att man inte blir uttråkad. Sist fick vi inte ens hälften så många deltagare som två gånger tillbaka.

[Geekinblack]
2

Jag önskar att temat någon gång skulle vara något i enhet med "grönska" ^^

Typ en väldigt vacker/udda växt man har, ett väldigt växtrikt akvarium, en särskild växt som blommat eller blivit ovanligt stor, om någon gjort ett sånt där "bonsai träd" lr vad det heter osv, för då skulle jag kunna få tips om vad för växter det finns och hur man kan plantera dom snyggt xD

Fast, det kanske inte är så kul att ha på förstasidan :/ men om tema idéerna skulle ta slut så finns ju det alternativet iaf! :D

[dynamitella]
0

Bra idé :) Denna gången är det redan bestämt, men jag håller det i tanke till nästa omgång. Det blir säkert intressant!

[Geekinblack]
0

#8 Ja, håll det i tankarna du så håller jag tummarna ;) haha 😃

[Jens]
0

#7 Ja, jag tycker det var en jättebra idé men som dynamitella säger så har vi redan bestämt ett tema men tar säkerligen ditt förslag nästa gång! =)