Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (12) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
O.T Off topic och lekar

Helgkluring 4

2020-02-20 08:00 #0 av: 5ara

Dags för helgens kluring!

Bilderna kommer från Pixabay.

Lycka till!

Fråga 1/5

De här ganska olika fiskarna har en relativt ovanlig egenskap gemensamt. Vilken?

2020-02-22 08:03 #1 av: Lillyrod

Uj bara 2 rätt på denna Skrattar

Anmäl
2020-02-22 11:29 #2 av: Cecilia.S

Ska jag vara helt ärlig så var jag mest säker på frågan om periodiska systemet Gapskrattar Kul med en svår kluring!

Anmäl
2020-02-22 12:14 #3 av: 5ara

#2 där ser man! Det som jag trodde skulle vara den klurigaste frågan. Bra jobbat!

Anmäl
2020-02-22 12:37 #4 av: Kampfisk

1/5 🙈

Låt inte en dålig gårdag, förstöra en bra idag Hjärta

Anmäl
2020-02-22 12:48 #5 av: Maleficum

Första gången jag fick alla rätt! Skrattar Känner mig så smart idag!

Och hur konstigt de än må låta så berodde det på mina Osteologi och Arkeologi studier att jag kunde vissa svar.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2020-02-22 12:54 #6 av: 5ara

#5 härligt! Så kul och grattis till dig!

Anmäl
2020-02-23 08:34 #7 av: molam

5/5 men som naturare kunde jag dom mer vetenskapliga frågorna och gissade på en xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2020-02-23 10:47 #8 av: 5ara

#7 Snyggt molam!!! Bra jobbat!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.