Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (12) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt

Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Allmänt

CO2 i Halmstad

2020-02-02 22:34 #0 av: Uwe

Hej, var kan jag få min egen 2kg CO2-flaska fylld i Halmstad-området ? 

Tack för tipsen

Anmäl
2020-02-03 11:38 #1 av: 5ara

Hmm... jag bor inte i närheten men efter en liten snabb-googling hittade jag att Halmstad Brandservice fyllde CO2 för några år sedan. Kanske skulle kunna vara värt att kolla upp i alla fall.

Anmäl
2020-02-03 11:40 #2 av: 5ara

Nu är det ju ett tag sedan men 2012 kostade det 120:- + moms att fylla en 2kg tub.

Anmäl
2020-02-03 16:00 #3 av: Uwe

Jag ska försöka,

tack för tipset

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.