Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Berättelser

Mina Akvariedrömmar ❤ 2

2019-10-28 09:28 #0 av: Cecilia.S

Dreaming about aquariums ... Blomma

Under juli månad 2019 började jag planera mitt drömakvarium - ett mindre kar, med trycksatt koldioxid, en kampfisk och massvis med växter! Jag började göra ordentlig research och uppdaterade er i min gamla tråd, parallellt med projektet i både mot och medgångar.
Vi tog oss igenom en strid mot alger, tonvis med beslut och en vacker kampfiskhanes resa från Thailand hem till mig. Hellboy AKA Helge. Han trivs idag väldigt bra i sitt 55 liters hem och undersöker varenda vrå av akvariet Förlägen

Nu har det gått ganska så precis 3 månader sedan uppstart och akvariet är mer än vad jag kunde drömma om.  Om ni, gamla som nya, vill följa min och Helges resa så har ni hittat precis rätt.

Anmäl
2019-10-28 10:13 #1 av: Rovfisk

Sätter en fena här :)

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.