Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar

Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
O.T Off topic och lekar

Ny medarbetare

2019-10-05 12:17 #0 av: Rovfisk

Vi vill med detta meddelande önska vår nyaste medarbetare, Hox hjärtligt välkommen "bak kulisserna"

Hoppas du kommer trivas i vårat gäng  Blomma

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl
2019-10-05 15:40 #1 av: [Hox]

Tack! Ser fram emot det och kommer göra mitt bästa Ler

Anmäl
2019-10-05 19:31 #2 av: Cecilia.S

Välkommen Hox! Kramas

Anmäl
2019-10-05 20:23 #3 av: 5ara

Jag säger detsamma; varmt välkommen 🙂

Anmäl
2019-10-05 20:51 #4 av: Maleficum

Välkommen :)

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2019-10-06 08:12 #5 av: [Hox]

Tack! Kul att vara här 😊
Ska göra mitt bästa.

Anmäl
2019-10-06 21:54 #6 av: MsZ

Härligt! Men nedarbetare? 😄🤔

Anmäl
2019-10-07 07:59 #7 av: Cecilia.S

#6 Tack för din uppmärksamhet. Jag hade inte sett det förrän nu haha Gapskrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.