Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar

Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
O.T Off topic och lekar

Bettan - min enda fisk just nu

2019-10-02 13:05 #0 av: Bjallstal

I väntan på att vi ska komma fram vart vi kan placera ett alvarium så får jag hålla till godo med Bettan. Hon ska egentligen sitta på väggen, men landade på vitrinskåpet och jag tycker nog hon ligger väldigt bra där . 😂

Anmäl
2019-10-03 12:20 #1 av: Rovfisk

Ja men där gjorde hon sig jättebra Tummen upp

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl
2019-10-03 21:03 #2 av: Cecilia.S

Har sett några konstverk liknande din innan. De är riktigt läckra Kär

Anmäl
2019-10-03 22:19 #3 av: Rovfisk

Jag jagar allt i fisk, reptil och hästväg i porslin, glas, keramik you name it . Ser jag något, så kan du ge dig på att jag köper det, springer ofta runt på loppisar SkrattarCool

Anmäl
2019-10-04 13:18 #4 av: Bjallstal

Haha har lite hästgrejer också. 😂 haft egen häst i stort sätt hela livet

Anmäl
2019-10-04 18:35 #5 av: Rovfisk

Har haft egen häst för många år sedan, och nu har jag reptiler och akvariefiskar. Man hittar inte så mycket reptilprydnadssaker normalt, men på mässorna ojojoj, brukar alltid komma hem med massor av sånna Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.