Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
O.T Off topic och lekar

Dagens bild

2019-09-16 10:27 #0 av: Rovfisk

Tänkte prova på något nytt. Jag tror inte vi har haft dagens bild tidigare. Det går till så här:

Medlemmarna får posta bilder, behöver inte vara akvarierelaterat, utan man kan posta bild på precis vad man vill, en hund, mattallriken, kaffebryggaren, ja precis vad som helst.

Skriv gärna en lietn notering om vad bilden föreställer och var den är knäppt.

Den enda regeln/kravet i tråden, förutom att ni skall hålla god ton, är att bilden skall vara knäppt samma dag som ni lägger upp den. Ni får posta upptill 3 bilder pr. dag Glad

Nu knäppte jag bara en random bild för att ha en dagsfärsk bild i TS. Min dotter (12 år) har ritat den till mig. Undrar om hon har någon särskilld tanke om bilden, med tanke på motivet Gapskrattar

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl
2019-09-16 11:05 #1 av: Cecilia.S

Här sitter jag i pyjamasbyxor och med finsällskap vid morgonkik på sajten Pussmun

Anmäl
2019-09-16 20:15 #2 av: Bjallstal

Suttit och tagit screenshots från filmerna jag filmade på syrrans tävling igår. Ponnyns första LC

Anmäl
2019-09-16 20:53 #3 av: Cecilia.S

#2 Men wow så roligt! Ser fint ut. Hur gick det för dom? Kär

Anmäl
2019-09-16 21:00 #4 av: Bjallstal

Jodå, han fick lite väl mycket fart till fyran så den sprangs sonika förbi 😂 men syrran var helnöjd ändå. Han tycker det är så kul så hon jobbar mest på att hinna samla honom så halvhalter hela tiden. Han är bara riden fem månader nu. Han är åtta år, men blev inriden som treåring efter det stod han bara som sällskap i fem år innan en bekant köpte honom. Sen köpte vi honom av henne rätt omgående då han och syrran matchade så bra. Vi skulle inte alls ha en b-ponny till 😂 men så kan det gå

Anmäl
2019-09-16 21:05 #5 av: Rovfisk

Tycker det är väldigt bra jobbat av dem om han bara har blivit riden i 5 månader, och han dessutom var över 3 år när han blev inriden  Kramas

Anmäl
2019-09-16 21:16 #6 av: Cecilia.S

#4 Häftigt! Stort grattis Partajar

Anmäl
2019-09-16 22:32 #7 av: MsZ

Godis på jobbet. Står emot rätt bra. Men så kommer jag hem och maken har köpt tröstsnask för att jag är förkyld.
Moff. Moff 😄

Anmäl
2019-09-16 22:39 #8 av: Rovfisk

#7 Vilken taskig make du har, som frestas på det sättet Cool

Anmäl
2019-09-16 23:56 #9 av: TccT

Attack eller inte🤔 Zeb tittar efter pingisbollen men det gör inte Cain

Anmäl
2019-09-16 23:57 #10 av: Maleficum

Enda dagliga bilder jag lyckats med idag är på kökskranen (och tillhörande rör under). Märkte nämligen när jag kom hem från stallet på kvällen att det spruckit och sprutar vatten från fel ställen när man sätter på kranen :P Tur man har en pappa som kan fixa och byta blandare åt en!

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2019-09-17 06:58 #11 av: MsZ

#8 Jag vet! Han är en elaking ;)

Anmäl
2019-09-17 10:19 #12 av: Rovfisk

#9 Men hur snygga var inte dom då Kär Är det Norska skogskatter ?

#10 Ja, det där med läckande kranar är inte kul. Skulle fylla akvariumet en gång, och visste inte att kranen i badrummet läckte. Ungarna hade lagt en tvätthög i badkaret, så allt blev dyblött. Var bara att starta maskinen "mitt i natten" (det var det väl inte,m men klockan var nästan 10 på kvällen ;) ) Var inte lycklig på ungarna då inte vill jag lova  . Det var i varje fall inte jag som fick hänga tvätten sedan Djävlas

#11 Min är likadan ;)

Anmäl
2019-09-17 10:43 #13 av: TccT

#12 Det är sibiriska. Om nån tittat mot kameran hade det varit lite lättare. Dom har inte riktigt vinterpäls ännu så blir "finare" oxå. Fick inte bilden på rätt håll men klickar man på den blir det rätt🤔

Anmäl
2019-09-17 10:45 #14 av: Rovfisk

De var otroligt vackra, båda två. Gillar skarpt den som ligger på byrån, älskar djur med den rödfärgen kombinerad med kritvit Kär

Anmäl
2019-10-31 11:33 #15 av: TccT

Cain sträcker sig och fiskar ur en leksak själv✌

Anmäl
2019-10-31 13:32 #16 av: Rovfisk

#15 Kär

Anmäl
2019-10-31 16:37 #17 av: MsZ

Fin höstpromenad idag. Älskar färgerna. 

Anmäl
2019-10-31 16:38 #18 av: MsZ

Hela sommaren har bäcken varit helt torrlagd. Så glad att det porlar igen. 

Anmäl
2019-10-31 17:42 #19 av: 5ara

Vilka vackra bilder!!!

Anmäl
2019-11-01 11:24 #20 av: Rovfisk

Soluppgång

Anmäl
2019-11-11 12:13 #21 av: TccT

Sibirisk säng enligt Zeb😁

Anmäl
2019-11-12 10:12 #22 av: Rovfisk

Kär

Anmäl
2019-11-17 10:57 #23 av: TccT

Nån som vet vart man vänder sig när man vill erkänna att flaskan räckt mycket längre? Vi har så dåligt samvete nu😔 Undrar vad straffet blir🤔 Böter kanske🤔

Anmäl
2019-11-17 11:10 #24 av: Rovfisk

Ni åker på disktjänst som straff SkrattarGapskrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.