Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1310 ggr
Draken
9/16/19, 10:27 AM

Dagens bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte prova på något nytt. Jag tror inte vi har haft dagens bild tidigare. Det går till så här:

Medlemmarna får posta bilder, behöver inte vara akvarierelaterat, utan man kan posta bild på precis vad man vill, en hund, mattallriken, kaffebryggaren, ja precis vad som helst.

Skriv gärna en lietn notering om vad bilden föreställer och var den är knäppt.

Den enda regeln/kravet i tråden, förutom att ni skall hålla god ton, är att bilden skall vara knäppt samma dag som ni lägger upp den. Ni får posta upptill 3 bilder pr. dag 🙂

Nu knäppte jag bara en random bild för att ha en dagsfärsk bild i TS. Min dotter (12 år) har ritat den till mig. Undrar om hon har någon särskilld tanke om bilden, med tanke på motivet 😂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Cecilia.S
9/16/19, 11:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här sitter jag i pyjamasbyxor och med finsällskap vid morgonkik på sajten 💋

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Bjallstal
9/16/19, 8:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Suttit och tagit screenshots från filmerna jag filmade på syrrans tävling igår. Ponnyns första LC

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Cecilia.S
9/16/19, 8:53 PM
#3

#2 Men wow så roligt! Ser fint ut. Hur gick det för dom? 😍

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Bjallstal
9/16/19, 9:00 PM
#4

Jodå, han fick lite väl mycket fart till fyran så den sprangs sonika förbi 😂 men syrran var helnöjd ändå. Han tycker det är så kul så hon jobbar mest på att hinna samla honom så halvhalter hela tiden. Han är bara riden fem månader nu. Han är åtta år, men blev inriden som treåring efter det stod han bara som sällskap i fem år innan en bekant köpte honom. Sen köpte vi honom av henne rätt omgående då han och syrran matchade så bra. Vi skulle inte alls ha en b-ponny till 😂 men så kan det gå

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Draken
9/16/19, 9:05 PM
#5

Tycker det är väldigt bra jobbat av dem om han bara har blivit riden i 5 månader, och han dessutom var över 3 år när han blev inriden  🤗

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Cecilia.S
9/16/19, 9:16 PM
#6

#4 Häftigt! Stort grattis 🥳

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
MsZ
9/16/19, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godis på jobbet. Står emot rätt bra. Men så kommer jag hem och maken har köpt tröstsnask för att jag är förkyld. Moff. Moff 😄

Draken
9/16/19, 10:39 PM
#8

#7 Vilken taskig make du har, som frestas på det sättet 😎

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

TccT
9/16/19, 11:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Attack eller inte🤔 Zeb tittar efter pingisbollen men det gör inte Cain

Maleficum
9/16/19, 11:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Enda dagliga bilder jag lyckats med idag är på kökskranen (och tillhörande rör under). Märkte nämligen när jag kom hem från stallet på kvällen att det spruckit och sprutar vatten från fel ställen när man sätter på kranen :P Tur man har en pappa som kan fixa och byta blandare åt en!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

MsZ
9/17/19, 6:58 AM
#11

#8 Jag vet! Han är en elaking ;)

Draken
9/17/19, 10:19 AM
#12

#9 Men hur snygga var inte dom då 😍 Är det Norska skogskatter ?

#10 Ja, det där med läckande kranar är inte kul. Skulle fylla akvariumet en gång, och visste inte att kranen i badrummet läckte. Ungarna hade lagt en tvätthög i badkaret, så allt blev dyblött. Var bara att starta maskinen "mitt i natten" (det var det väl inte,m men klockan var nästan 10 på kvällen ;) ) Var inte lycklig på ungarna då inte vill jag lova  . Det var i varje fall inte jag som fick hänga tvätten sedan 😈

#11 Min är likadan ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

TccT
9/17/19, 10:43 AM
#13

#12 Det är sibiriska. Om nån tittat mot kameran hade det varit lite lättare. Dom har inte riktigt vinterpäls ännu så blir "finare" oxå. Fick inte bilden på rätt håll men klickar man på den blir det rätt🤔

Annons:
Draken
9/17/19, 10:45 AM
#14

De var otroligt vackra, båda två. Gillar skarpt den som ligger på byrån, älskar djur med den rödfärgen kombinerad med kritvit 😍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

TccT
10/31/19, 11:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Cain sträcker sig och fiskar ur en leksak själv✌

Draken
10/31/19, 1:32 PM
#16

#15 😍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

MsZ
10/31/19, 4:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Fin höstpromenad idag. Älskar färgerna.

MsZ
10/31/19, 4:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Hela sommaren har bäcken varit helt torrlagd. Så glad att det porlar igen.

5ara
10/31/19, 5:42 PM
#19

Vilka vackra bilder!!!

Draken
11/1/19, 11:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Soluppgång

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
TccT
11/11/19, 12:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Sibirisk säng enligt Zeb😁

Draken
11/12/19, 10:12 AM
#22

😍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

TccT
11/17/19, 10:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Nån som vet vart man vänder sig när man vill erkänna att flaskan räckt mycket längre? Vi har så dåligt samvete nu😔 Undrar vad straffet blir🤔 Böter kanske🤔

Draken
11/17/19, 11:10 AM
#24

Ni åker på disktjänst som straff 😃😂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Maleficum
11/17/19, 12:50 PM
#25

Haha, min flaska Yes har jag haft i flera år (typ sen jag flytta in tror jag).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

TccT
12/3/19, 12:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Uppe igen men kommer den att klara sig till jul🤔

Draken
12/4/19, 7:02 PM
#27

Gävlebocken och dess förintande har blivit lite av en tradition i Sverige tror jag. Den har brunnit varje år så länge jag kan minnas.

Men vi håller tummarna att den klarar sig i år :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
molam
12/31/19, 2:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Köpte nu mobil lite hastigt och lustigt här om dagen då min mobil gav upp xD blev att tömma sparkontot och fixa en tele, för att jag behöver VERKLIGEN en telefon, särskillt med tanke på att alla min Daghundsägare ringer eller skriver SMS på morgonen när dom kommit xD

Men iaf, lekte runt lite med Kameran, och idag blev mammas ödlot offren, fick en bild på hennes ena ögonfrans som jag gillade skarpt!
SMAJL

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

molam
12/31/19, 2:06 AM
#29

Ojj, blev på sniskan…. men den rätar upp sig om man klickar in på den! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
12/31/19, 1:05 PM
#30

#28 Min fina lilla Yang, ställer alltid upp och poserar 😍

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: