Annons:
Etikettmalawi-tanganyikaciklider
Läst 562 ggr
Aquarious
2019-08-19 16:00

Sälja

Hej Har nu bestämt att jag kommer att göra mig av med mitt ciklidkar. Tänkte fråga om tips hur ni skulle göra? Vh Annika

Annons:
PeG
2019-08-19 18:50
#1

Jag skulle först försöka sälja hela paketet dvs akvarium med fiskar och tillbehör. Under den tiden möjligen ok att sälja fiskar separat. Om det inte går så avveckla fiskarna även om det betyder att ge bort dem. Sedan försäljning akvarium med tillbehör.

Cecilia.S
2019-08-20 09:03
#2

Du har fått ett bra svar från PeG.
Om du väljer att sälja alternativt ge bort fiskarna vid sidan om kan du alltid vända dig till djuraffärer och fråga om dom är intresserade. Annars finns bland annat Facebook grupper att vända sig till, både vad gäller försäljning av fisk, helt kit eller akvarium och tillbehör för sig.

Tänk dock på att man ej får frakta fisk i Sverige (om man ej har tillstånd) och att det kan vara väldigt dyrt att frakta t.ex. akvarium.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Draken
2019-08-20 11:32
#3

Försök sälj hela paketet tillsammans till en början, går inte det, så försök få iväg akvarium, inredning och fiskar var för sig.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Aquarious
2019-08-22 14:02
#4

Hej Tack för era svar !😊

Upp till toppen
Annons: