Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Annonser

(S) 12/5 Scalar hona

2019-05-12 14:05 #0 av: Maleficum

Säljer en scalar hona (sett henne lägga ägg).

Färg koi/mosaik? (Inte så säker på scalarfärger).

Hennes partner dog för några månader sen och jag känner att min passion ligger hos mindre fiskar därför söker Kendi ett nytt hem.

Vet tyvärr inte åldern (men är fullvuxen) då jag fick henne av min kusin när de la ner sitt akvarium (Har haft henne i nästan två år).  Riktigt social och nyfiken och simmar gärna med längst rutan när man går förbi akvariet.

Vill flytta till akvarium på minst 200l.

Finns i Bro

Pris 50kr

(Och jag har aldrig klurat ut hur man ska få stående bilder att inte lägga sig men klickar man på bilden blir den stående).

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2019-05-12 20:37 #1 av: PeG

Vacker fisk men jag har tyvärr ingen plats.

Anmäl
2019-05-13 14:45 #2 av: 5ara

Hade varit välkommen hos mig med om det inte varit fullt i mitt kar. Så fin!

Anmäl
2019-05-14 16:55 #3 av: SonjaG

Jag har ett par, så tyvärr tror jag inte det går med en enstaka. 

Men vacker är hon. 

Anmäl
2019-05-18 12:03 #4 av: Maleficum

Hon är verkligen jättefin och personlig, synd ingen av er har plats!

Får nog försöka se om mamma (eller min kompis) kan lägga ut en annons på Facebook (har inte det själv) för verkar tyvärr det är lättare att sälja där (eller finns det nån annan bra sida att lägga ut på? Vill helst inte lägga ut på blocket).

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2019-05-18 15:46 #5 av: Lillyrod

Fiskakuten finns ju på Facebook. Då skänker man bort. En del ganska otrevliga personligheter i den gruppen vill jag minnas så det gäller att skriva rätt.... 

Det finns säkert en fiskgrupp i ditt område med som man kan lägga ut en annons i : )

Anmäl
2019-05-18 22:42 #6 av: PeG

Ändå säger fiskakuten i sin instruktion att ingen ska kommentera kring att fiskar tex ha hållits i för små akvarier..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.