Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Övriga fiskar

Fiskar till 120l

2019-05-09 21:37 #0 av: Ancitrus

Vilka fiskar passar bra in i 120l kar med en så länge bara 2 dalmatiner Mollys i?

Lite tips tack!

Mvh

Anmäl
2019-05-09 22:13 #1 av: Xseros

Någon mindre tetra typ rödmunstetra eller koppartetra?

Anmäl
2019-05-10 07:10 #2 av: PeG

Med tanke på att en av dina nuvarande fiskar är sjuk så skulle jag avvakta ett tag. Har du otur så har du ett tomt akvarium att köpa fiskar till.

Anmäl
2019-05-10 08:45 #3 av: Ancitrus

Stämmer! Jag avvaktar men tänker bara redan nu kolla på lite olika möjligheter👍

Anmäl
2019-05-10 09:26 #4 av: Kampfisk

Rosentetra gillar jag! De verkar gå med de flesta fiskar 😊 panda pansarmal är otroligt söta, och khuliålar. Kommer kanske på fler senare, men det var de jag kom på nu 😊

Anmäl
2019-05-11 18:45 #5 av: molam

Se till att dom du har blir friska först innan du börjar fundera på att stoppa in andra fiskar.

MEn till sen, vissa snäcklekare och dvärgciklider funkar, nått stim med mindre stimmare , guppies

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2019-05-12 16:00 #6 av: Rovfisk

Ett tetrastim kanske, nån dvärgciklid och några snäckor eller räkor som städare :)

men se till att de du har är friska först, innan du släpper ner nya fiskar.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.