Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Allmänt

Ögongodis från Youtube

2019-04-15 10:09 #0 av: [K Aquarium]

Tänkte att vi kan väl dela med oss av vad vi själva tycker är ögongodis från Youtube. Självklart ska det ha med akvarium att göra ;) (Mod får lägga tråden rätt om jag är ute och cyklar utan stödhjul nu igen) ;) Här är något som jag personligen tycker va riktigt läckert och blev genast sugen på att göra något liknande och ha räkor i vattendelen.

Anmäl
2019-04-15 11:32 #1 av: Rovfisk

Det finns jättemycket roligt att se på youtube. Här är ett klipp som jag tycker är så snyggt :)

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl
2019-04-15 22:57 #2 av: [K Aquarium]

Ja det är nästan farligt att sitta och titta på alla dessa fina akvarium som folk gör :p

Anmäl
2019-04-16 05:56 #3 av: usvead

#2 Visst är det, man drabbas ju av ett kraftigt "vill ha" begär... 

Anmäl
2019-04-16 16:25 #4 av: Rovfisk

Jo, visst är det så ;)

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.