Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Vilken fisk ?

E detta pansarmal yngel

2019-04-06 18:35 #0 av: Galaxy86

Rensade växter idag. Hade visst
En pansarmal yngel ? Eller?

Blev en suprise ❤️

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
Anmäl
2019-04-06 18:49 #1 av: Lillyrod

Visst är det en liten Corydoras. Rensa inte för mycket för de behöver skyddet växterna ger när de är små.

Jag fick också ett överlevande yngel för ett tag sen. Den var runt 1.5 cm när hon visade sig första gången. Visst blir man glad? Tummen upp

Anmäl
2019-04-06 18:57 #2 av: Galaxy86

#1 har mycket kvar.

Blev överlycklig !! 😍

E lite orolig när jag ska dammsuga botten.

Anmäl
2019-04-06 18:59 #3 av: Galaxy86

Visar en bild här med.

Behöver gör vattenbyte.

Anmäl
2019-04-07 08:32 #4 av: Lillyrod

Man brukar inte behöva dammsuga något när man har Corydoras. Det är åratal sen jag slutade dammsuga i karen : )

Vattenbyten bryr sig inte ynglen om. Den där krabaten är ju ganska stor så den klarar sig.

Anmäl
2019-04-07 08:48 #5 av: Galaxy86

#4 tack så mycket 😍

Anmäl
2019-04-08 08:52 #6 av: Rovfisk

Jodå, en liten corybäbis, så otroligt söt Kär

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.