Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl

Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Räkor, snäckor, amfibier m.fl

Köpa posthornsnäcka

2019-01-25 21:20 #0 av: Johan29888

Hej!

Jag är ute efter att köpa posthornsnäckor. Är det någon som säljer och skickar eller vet var jag kan köpa?

Anmäl
2019-01-27 12:57 #1 av: Rovfisk

Det finns ganska många på FB som säljer posthornsnäckor och som skickar.

Jag brukar också göra det i perioder, men just nu har jag inte så mycket av dem.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler och Autism

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl
2019-01-27 15:55 #2 av: Johan29888

Jag har letat men inte hittat. Får fortsätta hålla koll!

Anmäl
2019-03-25 10:32 #3 av: julia96girl

Jag har också letat efter både posthorn och sandsnäckor men verkar inte som att många säljer just nu. Har inte hittat någon heller.

Anmäl
2019-03-26 09:11 #4 av: Rovfisk

Har ni kollat gruppen Akvarielevande snäckor på FB ? Där brukar det alltid finnas. Hittar ni inte något, så lägg ut en koll i gruppen.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler och Autism

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.