Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser

Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Annonser

(S) 22/11 ENDLERS BLACK FLAME

2018-11-22 20:01 #0 av: Sagaulin

Säljer black flame Endlers yngel. Extremt fina bra skapta starka fina fenstrukturer. Finns att hämta i Kungsbacka/Göteborg. Pågrund av brist på framkamera får jag använda en Google bild men har ni några frågor tveka ej att höra av er. Beror på brist av utrymme. 20/st

Anmäl
2018-11-22 20:11 #1 av: Lillyrod

Om bilden inte är din är den förmodligen olaglig att använda. Du kan själv redigera inlägget i upp till en timme.

Anmäl
2018-11-22 21:54 #2 av: Xseros

Verkar inte som det när jag bildsöker med googles filtreringsinställningar.

Anmäl
2018-11-23 14:04 #3 av: Lizelda

#2 Enligt inlägget är den det så därför plockar jag bort bilden :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2018-11-23 15:30 #4 av: Xseros

oops jag menade tvärt om...

Anmäl
2018-11-23 16:00 #5 av: molam

Rättade din tråd så Rubriken är korrekt och den är i rätt grupp =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.