Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser

Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Annonser

(S) Akvarium med fiskar 7/11-18

2018-11-07 14:55 #0 av: farido13

Hej jag säljer nu mitt akvarium med fiskar och allt pga personliga omständigheter.

Jag har ett 60-70L akvarium som nu bor ett par av gula fjärilsciklider som är köpta i akvarielagret. Sedan 3 röda ancistrus som består av en hane och två honor och dom är mellan 6-8cm sedan har jag två andra albino ancistrus som verkar vara en hane lch en hona så där kan man nog få ett lekar av då dom är några mm ifrån 6cm.

Fjärilscikliderna har lagt ägg en gång förrut men inte så länge sen.
Dom röda ancistrusen är köpte från en privat uppfödare som sålde iväg alla sina fiskar och fick hennes sista vuxna röda ancistrus så dessa är ett par av super rot.
Albinonen var köpte som små från någon privat person.
Man får med mat som räcker riktigt länge och massa tillbehör och dekorationer. Har ett skepp i två delar som passar akvariet men valde att dekorera akvariet på ett annat sätt. Men den finns inte på bild men kan fixas. Har även två pumpar en liten och en stor. Knappen till Lampan är lite trög och känslig med att tända men det går bra då man är van men de låter illa på text men om jag visar så förstår ni. Ni får med mycket tillbehör och dekorationer.

Kan sälja allt för 950kr eller billigare vid snabbaffär eller sälja fiskarna separat med deras mat.

1par gula fjärilsciklid: 350kr med deras mat

3 röda ancistrus 550kr med deras mat.
Sedan albino paret för 150kr men kan även sälja alla ancistrusen för 650kr med mat tillsammans.

Köper man alla fiskar tillsammans eller dom sista fiskarna kan jag ge växterna på köpet.
Om de något du är intresserad av något eller har funderingar är det bara att höra av sig.

Dom finns på Ekerö i Stockholm.

Anmäl
2018-11-07 14:55 #1 av: farido13

Anmäl
2018-11-07 14:56 #3 av: farido13

Anmäl
2018-11-07 14:56 #5 av: farido13

Anmäl
2018-11-07 14:57 #6 av: farido13

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.