Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Vilken fisk ?

Vilka fiskar passar

2018-11-02 19:36 #0 av: Sebastian0403

Vilka fiskar skulle passa i ett 130 liters akvarium med 3 slöjstjärtar 2 ancistrus och 3 platys

Anmäl
2018-11-02 19:45 #1 av: molam

Med slöjstjärtarna där så är det fullt redan.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2018-11-02 19:48 #2 av: Sebastian0403

Okej men jag tänkte flytta dom när dom blir större och jag har väldigt bra filtration enligt mig ( jbl procristal 902) och juwels inbyggda filter

Anmäl
2018-11-02 20:24 #3 av: Lillyrod

Håller med molam. Slöjstjärtar vill ha mycket svalare vatten än de andra också. De passar inte riktigt ihop tyvärr.

Anmäl
2018-11-03 13:11 #4 av: molam

#2, jo du har sagt det, men tills att dom flyttar är det tyvärr fullt =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2018-11-04 10:50 #5 av: Rovfisk

Håller med övriga här. tills slöjstjärtarna har flyttat så äör det fullt i ditt kar, tyvärr.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.