Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar

Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Butiker och länkar

Varning oseriös affär

2018-10-18 07:33 #0 av: Saab95

Akta er för o handla på fiskfarmen, handlade foder för 499 kr och allt foder var 21 månader gammalt.
Skrev till dom och klagade men inget svar.
Handlar aldrig där igen👹

Anmäl
2018-10-18 08:59 #1 av: Rovfisk

Har aldrig ens hört talas om fiskfarmen, men det är bra att du varnar, så andra inte gör samma misstag.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler och Autism

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl
2018-10-18 11:56 #2 av: Saab95

Dom har hur mycket ciklid i fiskfoder som helst, men det hjälper ju inte när maten är gammal.

Anmäl
2018-10-18 12:12 #4 av: Lillyrod

Jag köper all min mat hos Fiskfarmen och det har fungerat utmärkt hittills. Jag har inte fått något som varit gammalt eller annat fel på. Snabba leveranser har de också.

Anmäl
2018-10-18 14:33 #5 av: molam

Gammalt torrfoder är egentligen inga problem att mata med, då det enda som det händer nått med är att näringen försvinner, men super att du varna, sen kan man hoppas att det bara är "måndagsexemplar" och att det bara blev fel, när skrev du till dom? =)
Dom kanske bara int ehunnit svara ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2018-10-18 18:08 #6 av: Lillyrod

Jag fick faktiskt en leverans idag och jag kollade datumen på allt. Det mesta var sista förbrukningsdag i slutet av 2019 och en produkt 2020. 

Jag skulle försöka få kontakt och påtala datumen. Det finns ju ett telefonnr man kan ringa också. Är det gammalt ska det inte säljas tycker jag.

Anmäl
2018-10-19 07:34 #7 av: Rovfisk

Jag köper all mat direkt i butik, eller via privatpersoner eller butiker som jag litar på och som jag vet skickar.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler och Autism

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.