Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (15) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Allmänt

Akvarieimporten

2018-10-03 02:50 #0 av: farido13

Hej!
Jag undrar för dom som vet eller har beställt från akvarieimportens hemsida. Är det säker hemsida där man kan beställa sina fiskar och även få dom levererade till sin närmaste postombud? Då deras adress är i Skåne så bor jag i Stockholm och jag undrar då om dom fraktar fiskar hem till en?

Anmäl
2018-10-03 06:58 #1 av: C.D

Det står ju på fiskarna endast avhämtning på adressen deras

Anmäl
2018-10-03 09:08 #2 av: Rovfisk

#0 det är förbjudet enligt lag att skicka  fisk med posten.

Däremot så har jag beställt endel mat och "döda" ting från dem, och det har aldrig varit något problem med varken frakt eller leverans.

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler, Crested gecko,Autism och Anhöriga.
*Arrangör Sundsvalls terariemässa - STM (reptil.hemsida24.se)

Anmäl
2018-10-03 19:02 #3 av: farido13

Aha okej tack för svar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.