Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1260 ggr
Draken
2018-08-09 11:19

Nya medarbetare sökes

Hej alla medlemmar.

Vi behöver fler aktiva Medarbetare här på siten.

Vi söker efter 2 nya Medarbetare som kan tänka sig lägga ner lite extra tid och energi på att forumet skall fortsätta att växa och bli bättre.

Vi söker dig som känner att du har tid och ork att lägga ner på Akvariefisk. Du får gärna ha erfarenhet av akvarium och dess invånare. Specialintressen/kunskap är bra, men inget krav.

Vi vill att du ska känna att du klarar av att hjälpa till i trådar, lösa eventuella konflikter och du får inte vara rädd att säga ifrån om det skulle vara nödvändigt.

Känner du att just du skulle passa som Medarbetare här på akvariefisk, så anmäl gärna ditt intresse här i tråden eller via PM till Mig eller nån av medarbetarna.

Anmälan ligger öppen till sista Augusti. Ny Medarbetare kan även komma att tillsättas under anmälningstiden.

Välkommen med din intresseanmälan.

Mvh.

Admingruppen

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Helén
2018-08-09 12:42
#1

Vill bara säga att jag tycker det är såååå bra att ni finns! Jättebra för såna nybörjare som jag😊👍 kunna fråga ni som har erfarenhet o kunnighet. Tack!

Draken
2018-08-09 12:47
#2

Tack 🙂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
2018-08-13 09:13
#3

Puttar upp denna tråd lite.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

PeG
2018-08-15 20:53
#4

Gensvaret verkar inte vara väldigt högt. Om nonintervention hittar någon annan som gärna vill hjälpa till så kan jag kanske göra det.

PeG
2018-08-15 20:54
#5

Autocorrect tillsammans med tjocka fingrar… tanken var att säga att om ni inte hittar någon osv.

Draken
2018-08-16 10:00
#6

#4 Vi har fått några intresseanmälningar via PM :)

Vi kollar vidare på detta. Ska vi ta med dig som intressent också :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
PeG
2018-08-16 12:03
#7

Om ni har folk så att det räcker så kör på dem. Jag gillar forumet men bör egentligen inte ta på mig mer att göra

Draken
2018-08-16 12:15
#8

Ok

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
2018-08-28 09:03
#9

Vi söker fortfarande efter 1 till Medarbetare. anmäl intresse här eller i PM till någon av oss om du känner att just du har tiden och kunnskapen att kunna hjälpa andra på ett trevligt och bra sätt.

Du behöver inte vara expert , absolut inte. Men gärna ha bra grundkunnskaper inom akvaristiken, har du ett specialintresse så är det också välkommet :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: