Annons:
Etiketttetror
Läst 846 ggr
Galaxy86
2018-03-24 12:13

Tips på tetra? 240l

Är liten sugen på ett stim. Kan inte bestämma mig. Tänkt på Neontetra eller cardinal tetra. Eller har någon tips?

Pokemon hundar och konst

Annons:
Lojs
2018-03-24 12:17
#1

Jag upplever att kardinalerna är lite tåligare, men välj de du tycker är finast. =)

Jag har för mig att du har yngel du vill ska växa upp, när tetrorna blir lite större så är de duktiga på att käka yngel mm. 
Jag har vuxna glödbandstetror och de är väldigt snabba på att käka allt som rör sig (men jag upplever även dem som tåliga, det är ju positivt). Hade jag tänkt till på att de är duktiga på att käka yngel så hade jag avstått dem så här i efterhand.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Galaxy86
2018-03-24 12:20
#2

Ja har yngel. Men vet inte var dom tagit vägen så små. Men tänkte skaffa så det inte blir för mycket yngel 😀

Pokemon hundar och konst

Lojs
2018-03-24 12:24
#3

Då är ju tetror perfekt. :) Men de brukar vara väldigt små när man köper dem i affären så det tar  nog ett tag innan de börjar käka yngel.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

molam
2018-03-26 14:43
#4

Kardinalerna är Definitivt snyggare än neonerna, och i mitt tycke stimmar dom även så mycket bättre än Neonerna med ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Galaxy86
2018-03-26 16:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Det blev 10 Neontetra va lite försiktigt. Köpte inte så många

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: