Annons:
Etikettauktioner-träffar-aktiviteter
Läst 3003 ggr
GuUuLd
3/10/18, 7:26 PM

Storauktion, Örebro Akvarieklubb 28/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Föranmälan har varit öppen i ca. 1v och det har redan trillat in en hel del poster🙂Läs igenom vår information på hemsidan innan ni föranmäler, då det tillkommit lite nytt där 🙂

Information: http://orebroak.se/Storauktion/Storauktions%20information%20v%C3%A5ren2018.pdf

Föranmälan: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc-ppDG7iSIp6rbvBx-KSBb4dQLzt8aehfwl6ahpWn61E2hWw/viewform

Redan föranmält gods: https://docs.google.com/spreadsheets/d/11sJas-2-7nMPBgLL-TTk0nx9o1ImhoqIfVS4GL-Y-LE/pubhtml?gid=507289335&single=true

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Annons:
GuUuLd
3/25/18, 10:10 PM
#1

Idag har det trillat in rejält ed poster och i skrivande stund är det bara 112st poster kvar att regga på auktionen innan vi nått maxtaket på 950 poster på auktionsdelen. 

Just nu

på auktionen: 838st poster

fastpris: 645st poster

totalt: 1483st poster

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

GuUuLd
3/26/18, 11:37 AM
#2

Nu är det endast 40st poster kvar! 🙂

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Lojs
3/26/18, 2:14 PM
#3

Wow, helt sjukt vad fort det gått! Synd att det redan ligger på maxgränsen i kapacitet, detta hade kunnat bli hur stort som helst! ;)
Jag hoppas verkligen jag kan åka!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Draken
3/26/18, 3:04 PM
#4

Är sjukt sugen på att åka ner. Men jag tror jag jobbar den helgen :(

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

GuUuLd
3/26/18, 3:45 PM
#5

#3 Svårt att göra det större även om man lätt skulle kunna göra det eftersom vi begränsar den som det är i dagsläget 🙂Snabbare går det knappast att göra den under dagen och jag tror inte folk vill vara kvar längre under dagen. Det är så många som under åren klagat på hur lång den är t.ex. men ju fler poster man har desto längre tid tar det hela 🙂Det skulle även krävas både större lokal och fler funktionärer för att ro ihop något större och det finns inte i dagsläget. Det är mycket att tänka på för ett evenemang i den här storleken 🙂

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Lojs
3/26/18, 4:28 PM
#6

#3 Vad synd, hade varit kul att ses! #5 Nej, jag menar det, synd att ni redan kör fullt ut. :) Någon gräns måste man ju sätta och det är ju en riktigt lång dag redan nu. :) Ni gör ett grymt jobb! Jag har hittat några poster jag är mycket intresserad av, så bara jag får med maken på det hela och fått ordnat hundvakt så blir det roadtrip i år igen. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Draken
3/26/18, 5:11 PM
#7

#6 Ja, det hade det. Har inte fått mitt schema ännu, så jag vet inte säkert. Jag har för mig att jag jobbar den helgen ….Men är inte säker.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

GuUuLd
3/26/18, 6:18 PM
#8

Där var maxtaket nått på auktionen och det går nu inte att regga några fler poster dit! Föranmälan till fastpris är fortsatt öppen tills det att den bli full eller fram till Torsdagen den 26/4

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

GuUuLd
4/1/18, 6:43 PM
#9

Nu närmar vi oss maxantalet även på fastprisbordet, i skrivande stund är det 101st poster kvar på fastpris innan vi stänger anmälan även där 🙂

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

GuUuLd
4/3/18, 9:35 PM
#10

Endast 34st poster kvar på fastprisbordet nu 🙂

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Guppyn1
4/7/18, 8:51 PM
#11

Kan man betala med swish eller är det kontanter som gäller på fastpris och Auktion?

GuUuLd
4/7/18, 9:45 PM
#12

#11 Kontanter är det som gäller, ev. kommer det gå att ta ut pengar.

Kan lägga till att nu har även fastpris nått 950st poster och föranmälan är stängd!

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Guppyn1
4/7/18, 9:48 PM
#13

Vart kan man se vilka grejer som lommer på fastpris?

Annons:
GuUuLd
4/7/18, 9:55 PM
#14

Om du klickar på länken "redan föranmält gods" i huvudinlägget så kan du se allt som är anmält.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

raichu
4/7/18, 10:19 PM
#15

När kommer ni göra om så att fastpris och auktion är var för sig och posterna i bokstavsordning? 🙂

Vill minnas att ni brukar göra det. 🙂

GuUuLd
4/7/18, 10:30 PM
#16

#15 Det kommer efter imorgon, imorgon eftermiddag skriver vi ut etiketterna och därefter kommer listor.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Lojs
4/13/18, 10:06 AM
#17

Jag ser så himla mycket fram emot auktionen! Ska verkligen försöka att inte köpa många fler fiskar än planerat den här gången… Det var svårt att låta bli förra året…

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

idaaforsling
4/13/18, 11:25 AM
#18

#16 Hur ser det ut med dom "uppgraderade listorna", är det något ni hunnit få ihop ännu? :)

GuUuLd
4/14/18, 10:44 AM
#19

#18 De är färdiga men de är nog inte uppe på hemsidan än bara.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

GuUuLd
4/16/18, 8:24 AM
#20

För er som är intresserade av vilka nummer auktions posterna har så kommer listorna här (även fastpris) 🙂
Auktion: http://orebroak.se/Storauktion/Auktionslista.pdf
Fastpris: http://orebroak.se/Storauktion/Fastprislista.pdf

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Annons:
Upp till toppen
Annons: