Annons:
Etikettallmänt
Läst 1499 ggr
Galaxy86
2018-02-27 12:41

Köpa akvarie på nätet?

Vad tycker ni har ni gjort det? Funderar på beställa lysrör t,ex Har ni gjort det vilken sida rekommenderar ni?

Pokemon hundar och konst

Annons:
Maleficum
2018-02-27 12:56
#1

Har inte beställt just ett akvarium på nätet, men har beställt lysrör och andra grejer till akvarium.

Har väl främst beställt från cyberzoo.se när det kommer till akvarieprylar, har beställt till fåglarna på zoosajten.se

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

molam
2018-02-27 16:11
#2

JAg har inte beställt akvarium på nätet men vet dom som köpt Hamsterburar (som akvarium) som har Kashat pga posten trevliga sätt att frakta goods, men även dom som beställt utan nåfra som helst problem, både lysrör och Glasburkar =) DEt är FRömst från Zooplus, som jag Sett glassaker gå sönder.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

kallepudas
2018-02-27 19:37
#3

Har köpt akvarium inte från nätet men från min lokala djurbutik och et har fungerat bra. Posten som fraktat akvariet till djurbutiken och det har fungerat felfritt.

Visserligen alltid gjort en koll med butikens personal så att akvariet verkligen är oskadat innan jag betalar. Mycket smidigt och skulle akvariet vara skadat så sköter ju butiken allt med att skicka tillbaka det och sedan begära att ett nytt skickas igen.

Bästa alternativet tror jag när det gäller att köpa ett akvarium.

Draken
2018-02-28 08:25
#4

har beställt ett stort akvarium från Tyskland (mitt stora jag har nu), jag har även beställt lysrör och ramper (LED) från nätet, främst Petworld. Har fungerat alldeles utmärkt, aldrig haft några problem.

Blev lite försenad leverans på akvariumet, det fick inte plats på första bilen, men det gick med andra bilen (630 liter) så det blev ett par dagars försening, men det kan det vara värt att vänta på ibland ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

färgfest
2018-02-28 17:27
#5

Köpte mitt 110l från zooplus. Gick superbra.

Galaxy86
2018-02-28 18:48
#6

Har beställt växter så vi får se 😀

Pokemon hundar och konst

Annons:
Upp till toppen
Annons: