Annons:
Etikettinredning-stenar-rötter-mm
Läst 2060 ggr
EmblaZ
2018-01-25 22:38

Hur inreda akvarium?

Hejsan Jag tänkte fixa iordning mitt 55L akvarium. Tänkte ha en kampfiskhane eller 2-3 honor, vilket blir bäst? Min fråga är hur jag ska inreda på finaste sätt? Jag kommer att ha ljus sand, det är det ända jag bestämt hittills. Jag vill ha någon bakgrund, ska jag ha innbyggd bakgrund eller "papper" på utsidan? Jag vill ha mycket fina växter, en rot eller någon stor sten. Hur tycker ni att jag ska inreda för att det ska bli fint?

Annons:
molam
2018-01-25 23:14
#1

Endast du kan svara på hur DU vill inreda ditt akvarium, om man kollar, jag till exempel vill ha simpelt, HÖr talas om "talesättet" mindre är mer? Det är jag, jag tycker ett akvarium är allra snyggast med en fin rot som en grotta en 2-3 småväxter i bakgruden, sen är jag fine med ett akvarium, medan min egna mor är en sån som "Mer är bäst" Hon ska alltså ha stora rötter i akvariet som täcker hela allt förutom lite Fri simyta i framkant och där det inte är rötter eller fria simytor ska det vara stora maffiga växter.
Och då är vi ändå familj, mitt intresse har blommat ut från hennes intresse, trots det så är vi så olika, därför vet bara du hur DU vill inreda ditt akvarium, i fiskfrågan, så satsa på en kamphane, och inte 2-3 honor ^^ Det kommer bli snyggast möjligt =)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

EmblaZ
2018-01-25 23:58
#2

Okej, en rot och 3-4 småväxter i bakgrunder lät fint :D

Draken
2018-01-26 09:13
#3

1 hane tycker jag låter bra :) Massor med växter och kanske en snygg rot.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: