Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten

Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Salt- och bräckvatten

375L saltvatten uppstartat, såhär går det

2018-01-19 00:13 #0 av: toder

Då jag gjorde mig av med våra stingrockor och arrowana, så bestämde jag mig för att starta upp ett saltvatten, började med 70L, men såhär ser det ut nu. 

inget super rev än men börjar ta sig :)

Anmäl
2018-01-19 07:31 #1 av: Rovfisk

Spännande med saltvatten :D

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler och Autism

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl
2018-01-19 12:03 #2 av: molam

Härligt med Saltvatten! ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2018-01-19 18:02 #3 av: Lillyrod

Åh det är så fint. Ska bli kul att följa. Perfekt musik till Tummen upp

Anmäl
2018-01-20 21:05 #4 av: Cecilia.S

Så roligt med saltvatten, här sätter jag en fena Skrattar

Medarbetare på Ridsport & AkvariefiskBlomma
Häst • Hund • Akvaristik • Foto • Digitala målningar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.