Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1159 ggr
Draken
1/16/18, 11:57 PM

Ny medarbetare

Hej alla medlemmar.

Vi har haft lite samtal fram och tillbaka i admingruppen, och vi har kommit fram till att vi behöver 2 Medarbetare till som kan hjälpa till att hålla koll på sajten.

Det är mycket nya medlemmar nu, och fler strömmar in hela tiden. Vi som sitter i Admingruppen känner att vi inte riktigt hinner med att hjälpa alla ..både nya som gamla……Så vad vi gärna vill att ni gör nu är följande:

Känner du att du har tid och ork att sitta med som Medarbetare, hjälpa nya medlemmar till rätta, och se till att de gamla inte blir "bortglömda". Lämna gärna en intresseanmälan här i tråden, eller skriv en motivering till mig (Rovfisk) i PM, och tala om varför just du skall bi vald som Medarbetare.

Det är jättebra om vi kan räkna med att du tittar in åtminstone en gång om dagen (gärna oftare), går igenom trådarna, nya som gamla. Hjälper till där du känner att du kan, och är du osäker på något, så säg till oss andra så kanske vi kan hjälpa till där du går bet. Alla har vi olika erfarenhet, och ligger på olika nivåer inom akvaristiken. Vi har haft akvarium olika länge, och har helt olika erfarenheter.

Du behöver absolut inte vara någon expert, och du behöver inte ha haft akvarium i 10 tals år, utan vad vi är ute efter är en engagerad person, som kan tänka sig att lägga ner lite extra tid på forumet dagligen, och hjälpa andra där ni kan.

Tråden ligger öppen till den sista Januari, sen låses tråden. Vi kommer att gå igenom alla motiveringar och intresseanmälningar och utse den vi tycker är lämplig för siten.

Mvh./ Sajtvärd och medarbetare

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Lojs
1/17/18, 10:54 AM
#1

Jag är intresserad. =)
Om mig; jag läser alla inlägg här, men brukar svara när jag känner att jag har något att tillföra. Jag kan inte lova att sitta och svara i alla trådar utan fortsätta ungefär som jag gör, med tillägg att hålla koll på stämningen, trollande och liknande. 

Bland det roligaste jag vet som moderator/sajtvärd är att skriva artiklar. Jag var tidigare Sajtvärd på hamster.ifokus, under perioden jag var hamsteruppfödare och där ligger mina artiklar kvar sedan tidigare. =)
Har ett bra tag gått och sugit på en väldigt basic artikel om ungfödare som jag gärna skriver om jag får äran att vara Medarbetare. Jag brukar få min artikelinspiration av de vanliga frågor som kommer upp på sajten och blir skrivsugen när samma frågor kommer upp gång efter gång. ;)
Jag är däremot inte så insatt på någon art, så specifika artartiklar blir svåra. 

Så, om ni behöver någon som kan svara på basic frågor, men som inte svarar på allt (jag vet med mig att det funkar ett tag, men det blir lätt jobbigt när jag lägger den pressen på mig själv att jag "måste" kommentera överallt). Någon som skriver lite artiklar och håller ett översiktligt öga så finns jag.

Jag förstår absolut om ni hellre väljer någon mer aktiv än mig. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: