Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (11) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Allmänt

En idé :)

2017-12-07 10:41 #0 av: JoakimJansson85

Kom på en idé för att lindra min panikångest när jag är på jobbet att sätta upp en webcam hemma riktad mot akvariumet som får n att rensa tankarna och kunna se sina fiskar när man vill :) Är det någon som har ett bra tips var man kan hitta någon sån? Jag vet att jag såg Arken zoo för ett tag sen ha en sån i butiken.

Anmäl
2017-12-07 10:46 #1 av: Drakellen

Jag tror att du ska kolla på en elektronikaffär istället. Arken zoo har säkert bra grejer, men de lär garanterat vara väldigt mycket dyrare än på tex media markt. Men jättebra ide!

Anmäl
2017-12-07 16:55 #2 av: JoakimJansson85

Ja det har du rätt i :) ska kika på media markt :)

Anmäl
2017-12-08 07:54 #3 av: Rovfisk

MediaMarkt, Teknikmagasinet,Kjell&Compani, etc. Alla dessa har bra webcameror och de kostar inte skjortan heller :)

Jättebra ide fö Tummen upp

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl
2017-12-08 14:50 #4 av: Cecilia.S

Vilken härlig idé! Jag skulle undvika djuraffären och istället söka mig till någon av de ovannämnda butikerna Tummen upp

Medarbetare på Akvariefisk och RidsportBlomma Häst • Hund • Foto • Akvaristik

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.