Annons:
Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 994 ggr
Erik97an
2017-08-03 23:37

Tillbaka efter ett uppehåll!

Hejsan!

Efter att ha tagit en paus från akvariefisk och själva akvarist delen så är jag äntligen tillbaka! som jag längtat men har haft fullt upp och har inte haft tid!

Så vad händer just nu?

Jo Mitt 250L kar med gösta <-- och gänget går super bra! mina kilfläckrasboras lever, gösta lever och producerar yngel som bara den! 

Alla små Panda & Trillis pansarmalar simmar glatt och lever än samt mina körsbärsräkor.

Mitt nanokar ligger åt sidan samt 60l plantedtank med guppys. (60l akvariumet har just nu en hamster som bosatt sig där tills han fått en större bur)

Men nu har jag startat upp mitt 54l kar på nytt och har för tillfället

skickar in lite bilder här så får ni se. 

Medans ni kollar på bilderna har jag även ett par frågor.

Just nu har jag min lilla L-(?) mal i akvariumet samt att jag har 1par palettciklider som är i akvariumet nu men jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker skulle passa i mitt nya 54l akvarium med L-malen.

Mina palettciklider ska få eget akvarium på 100L i framtiden men just nu är de inte stora alls och går bra för tillfället. 

Har ni något tips där man kan få se lite spännande akvarieaffärer upp mot stockholms området. kommer nämligen åka på utflykt i helgen så kommer åka förbi Jönköping, linköping, eskilstuna och kanske svänger förbi norrköping också påvägen upp till Zoo.se lager!

Ps: hoppas alla haft en bra sommar och man märker att man missat en hel del medans man varit borta! för de som minns mig såklart 🙂

Och Hej alla nya på Akvariefisk.ifokus!

Växt odlare & Räkuppfödare!

60l * 250l* nanokar * sällskaps akvarium* räkor* malawi *

Annons:
Erratic_Eagle
2017-08-03 23:45
#2

Hej,jag minns dig att😜👌kul att du är tillbaka. Jag tycker att 100 liter för ett par palettciklider är för litet tyvärr. Men kul att det hade gått bra med det andra👍 Känn dig som hemma här igen😝😋

Draken
2017-08-04 10:44
#3

Välkommen tillbaka :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Denarau
2017-08-05 10:07
#4

Mycket fin L-mal!

Erik97an
2017-08-05 13:41
#5

#4 Tack! :)

Växt odlare & Räkuppfödare!

60l * 250l* nanokar * sällskaps akvarium* räkor* malawi *

Upp till toppen
Annons: