Annons:
Etikettfoder
Läst 1190 ggr
Akvaristen
7/7/17, 9:41 AM

Foder till akvariefiskar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har läst om foder till akvariefiskar som ni på iFokus har gjort. De är väldigt bra.

Jag kan rekommendera Repashy som är väldigt nytt på marknaden. Finns flera olika sorter www.store.repashy.com. Jag har flera olika sorter och har valt en sort som har tagit slut.

Annons:
Akvaristen
7/7/17, 9:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det kommer i pulver men ska blandas med vatten och sedan blir det gelé-aktig sörja som man kan skära i småbitar.

Akvaristen
7/7/17, 9:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Mina fiskar är tokiga i maten.

Akvaristen
7/7/17, 9:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Lägger till en bild till för nöjet skull.

Draken
7/7/17, 10:50 AM
#4

Artikeln kommer att komma i flera delar. Den första är endast torrfoder :)

Bra bilder och beskrivning du har gjort här dock :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Akvaristen
7/7/17, 11:26 AM
#5

Ser jag fram emot. tack. =)

Cecilia.S
7/7/17, 12:43 PM
#6

Vad roligt att du ville dela med dig :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Annons:
Lillyrod
7/7/17, 4:19 PM
#7

Jag har också hört att fiskar och snäckor är galna i Repashy. Däremot har jag funderingar kring innehållet. Hibiskusblomma och ringblomma t ex. Jag skulle vilja veta vad som är bra med det för fiskarna 🤔

Akvaristen
7/7/17, 4:33 PM
#8

Skriv till tillverkaren och fråga. =)

Lillyrod
7/7/17, 4:37 PM
#9

Nej jag tycker bara man ska reflektera lite över vad det innehåller. Jag gör mat till mina fiskar själv. Då vet man vad som finns i : )

Akvaristen
7/7/17, 5:29 PM
#10

Ahh, jag tror inte de slänger i en massa skit. Så här står det om hibiskusblomman: Hibiskus innehåller förutom alfahydroxisyrorsyror (AHA) även det naturliga ämnet antocyanin, en flavonoid som är en inflammationshämmande antioxidant.

Belimas
7/7/17, 6:33 PM
#11

Har nyligen blivit med akvarium igen efter många års uppehåll och kikar runt lite på olika foder och fick se den här tråden. Beställde du det ifrån någon återförsäljare eller går det att beställa direkt från deras hemsida hit till Sverige ?

Upp till toppen
Annons: