Annons:
Etikettbutiker-föreningar-och-länkar
Läst 2114 ggr
Kvigan
2017-01-29 11:45

Fiskfoder.com?

Hej! Är det någon som har erfarenhet av att handla på http://fiskfoder.com

De hade väldigt bra priser på bla ett ytterfilter jag tänkte köpa, men jag har inte sett någon form av recensioner eller prat om dem här på iFokus.

👆 Djurnörd

Annons:
Lillyrod
2017-01-29 11:50
#1

Jag tror inte e-butiken har funnits så länge. Själv har jag inte handlat där och vet ingen jag känner som gjort det heller. Är du med i grupper på facebook så kolla där med för jag vet att det gjorts reklam för hemsidan där. Någon där kanske har handlat : )

Seinfeld
2017-01-29 11:55
#2

Hej!

Vi har funnits i 4 år. Började med att vi importerade foder till vår egen odling men blev efter en kort tid mer än så. Vi köper endast utrustning från våra svenska grossister förutom vårt eget importerade foder CI-Tropic. 

Ni är hjärtligt välkomna att handla från vårt sortiement. Och som trådskaparen skriver vi har bra priser. Låga omkostnader är nyckeln till detta.

Vi är ett AB och ni kan enkelt kolla så att allt är i sin ordning. Se organisationsnummer i vår shop.

Admin får ta bort texten ovan om den inte ryms inom iFokus regler. 

Hälsningar/Lars Olof & Monica

Lillyrod
2017-01-29 12:32
#3

Hej!

Kanon att få respons såhär direkt. Jag har varit inne på er sida flera gånger men det har inte blivit något handlat. Än 😉

Kvigan
2017-01-29 12:34
#4

#2 Wow, vad snabbt svar från er! Jag kollade in er Facebook-sida också. Ni verkar riktigt bra & jag slutförde min beställning 👍 Jag ska dela er sida så att fler får upp öronen för era låga priser.

👆 Djurnörd

Kvigan
2017-02-14 23:24
#5

Jag kan meddela att detta var en riktigt bra & billig sida att beställa hem grejer från. Mitt ytterfilter & termometer kom väl nerpackat i samma låda typ 2 dagar efter min beställning. Jag valde betalning via Klarna. Suveränt! Dem rekommenderar jag starkt!

👆 Djurnörd

Fia81
2017-02-15 06:19
#6

Jag har handlat där i från. Jag är mycket nöjd och kommer beställa från dom igen :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Annons:
Erratic_Eagle
2017-02-15 11:03
#7

ska kolla in sidan😉

Upp till toppen
Annons: