Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar

Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Butiker och länkar

Bättre utbud av slöjstjärtar

2016-09-23 06:52 #0 av: Meltydeath

Nu börjar det bli dags för mig att köpa mina fiskar, jag har kollat runt lite bland butiker men de flesta verkar inte ha ett så stort utbud när det gäller slöjstjärtar. Jag letar främst efter teleskopögon i färgerna röd/vit, röd och svart. Svart är den enda färgen jag hittat i butiker. Finns det någon bra butik i södra sverige som har lite mer färger? Eller möjligtvis någon i köpenhamn?

Anmäl
2016-09-23 09:46 #1 av: Lizelda

Zoogiganten i Lund är nästan störst med sin akvarieavdelning så kika där, annars kan din butik säkert ta in det du söker :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2016-09-23 11:52 #2 av: mimåne

Kika hos grossisten vad som finns att beställa så ber du butiken beställa hem dem åt dig =)

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-09-23 23:38 #3 av: Meltydeath

Tack för tipsen! Kollat på imazo, men det såg lite knapert ut där med, ska kolla med butikerna som finns i närheten istället, dom kanske kan ta in nåt spännande.

Anmäl
2016-09-24 16:42 #4 av: mimåne

Ja man kan alltid fråga. De kanske har möjlighet att ta in från andra ställen än imazo. Hoppas du hittar var du söker :)

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.