Annons:
Etikettbutiker-föreningar-och-länkar
Läst 2293 ggr
Lizelda
6/6/16, 9:55 PM

Hercules Zoo - Göteborg ?

För att inte gå helt OT i en annan tråd så undrar jag nu, hur är era erfarenheter av Hercules Zoo i Göteborg? Var på väg dit en gång men då hade de stängt, har dock tänkt åka tillbaka flera gånger då jag blivit rekommenderad butiken men efter vad jag läste här inne så blir jag lite osäker.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
[aqva65]
6/6/16, 10:13 PM
#1

handlat där ett par gånger , rätt det okej ! men glöm deras hemsida är inte uppdaterad på ett tag , säger att dom har för mycket att göra i affären !

annars handlar jag på hornbach eller arken zoo helt okej 😉

-Cissi-
6/6/16, 10:22 PM
#2

Gillar inte bemötandet av personalen. Dyra priser. Dock hyfsat bra utbud. Är hellre på hornbach och torpakvariefiskinport :) Läste för ett år eller så sen om en otrevlig incident som inträffade Jens.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Roxie
6/6/16, 11:20 PM
#3

Enbart positiva erfarenheter! Grym service!

// Sofia

[Jens]
6/7/16, 6:45 AM
#4

Kan möjligtvis vara så att de hade en sämre dag men oavsett så ska man vara proffs när man håller på med akvariefiskar. Min kunskap var bra mycket bättre än deras så var på din vakt och du ska veta vad du handlar. Killen (troligtvis son) var ca 40-50 år och han kunde t ex inte se könsskillnad på sajica-ciklider. 

Jag tänker inte åka dit mer men spelar du lite novis så kommer du få bra service och prata inte så mycket själv.😉

Upp till toppen
Annons: